הנשק הסודי של התיירות בצפון: צימרים לזוגות עם בריכה פרטית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-09-2017
הנשק הסודי של התיירות בצפון: צימרים לזוגות עם בריכה פרטית

אחרי הרבה שנות אאוטסיידריות בתחום התיירות הישראלי, נראה שהצימרים סוף סוף מצאו את הדרך הבטוחה ללבו של הקהל – צימרים לזוגות עם בריכה פרטית! הקונספט: חלקת גן עדן פרטית אך ורק לזוג המאושר, שבה הם יוכלו לקבל וילה או סוויטה מעוצבת במיוחד עם בריכה משלהם. היתרון: לא עוד חלוקת טריטוריה עם אורחים נוספים. החיסרון: הביקוש גבוה וגם המחיר. אז האם באמת שווה לכם לוותר על עוד קצת כסף רק כדי לשחות קצת באין מפריע?


מאיפה הגיע בכלל הרעיון?


התשובה היא – ברור! אחד היתרונות הבלעדיים שיש לצימרים באופן כללי, הוא תנאי הפרטיות. הרי לשם כך הגעתם ואין מאכזב יותר מלדעת שבבקתה מולכם שוהה כרגע משפחה רועשת... צימר לזוג עם בריכה פרטית הוא רעיון שיובא לכאן ממקומות אקזוטיים ביותר בפלנטה כמו האיים המלדיביים, זנזיבר, ארובה ועוד טובים ורבים אחרים. נכון, אין לנו אוקיינוס מרהיב בצבע טורקיז כמו שיש להם, אבל אם הם יכולים להציע צימרים עם נוף מטריף ובריכה שאף אחד לא רואה איך אתם שוחים בה, אין שום סיבה שאצלנו זה לא יקרה. ובהשוואה למקומות האלה, בטוח שכאן הרבה יותר משתלם. נוסיף לכך את העובדה שההיכרות המעמיקה שלנו עם השוק תתרום לנו בהשגת הנחה ויש סיכוי שאפשר למצוא בקלות ובמהירות את החופשה המנצחת בעלת הבריכה הפרטית הנחשקת. למעבר לטיפים במציאת צימר עם בריכה פרטית לזוג לחץ כאן.


אם אתם מחפשים צימריםפנויים לסופ"ש הקרוב, הסיכוי שלכם להשיג צימרים לזוגות עם בריכה פרטית במחיר טוב הוא גבוה מאוד. הספונטניים תמיד יכולים ליהנות ממחירי הדקה ה – 90 ומחבילות נופש שונות שמציעים המארחים. חוץ מזה, ההגעה ברגע האחרון היא לפעמים הרבה יותר מתוקה וכיפית מהחופשה התבניתית, הסגורה מראש... אם המקום שמוצא חן בעיניכם איננו מופיע באתר כפנוי, אל תתייאשו. חפשו מקום דומה באיכות ונסו ליצור בכל זאת קשר עם המארחים למקרה ומישהו ביטל את הגעתו וצ'יפר אתכם כתוצאה מכך.


צימרים לזוגות עם בריכה פרטית – הנחשקים ביותר:


סוויטת ספא על הנחל – חוויה פרטית מדהימה של עיסויים, פינוקי ספא משכרי חושים, בריכה פרטית וג'קוזי ספא פרטי על גדת נחל שפר הזורם בצמוד והנוף המדהים שפרוש סביבכם.


בריכת שחיה מפנקת בסוויטה


בקתה בגליל – מתחם צימרים בגליל המערבי המציע סוויטת דגל יפה ומטריפה. בקתת עץ כפרית מאובזרת ומפנקת במיוחד עם בריכת שחייה והמון פרטיות.


בריכה פרטית מחוממת ממרץ עד מאי ומאוקטובר עד דצמבר


ולדמנס – מתחם צימרים לזוגות עם בריכה פרטית לכל אחת משתי הסוויטות הסופר מפנקות שנמצאות כאן במתחם. שטח עצום ופרטי לכל יחידה, כאשר באחת מצפה לכם גם ג'קוזי ספא זרמים.


סוויטת גארדן בולדמנס פסגת החוויה הרומנטית


שאטו פרסטיז', סוויטת fantasy – אם אתם מחפשים גם צימרים עם נוףוגם חוויה של בריכה פרטית, סוויטת פנטזי נמצאת ברף העליון. רומנטית מאוד, מעוצבת ומרשימה עם המון ירוק מסביב.


בריכה פרטית לכל סוויטה


גמליורט – ולקינוח, השונה אך כה מיוחדת ממושב גמלא המפתיע ברמת הגולן. שתי סוויטות נפרדות לחלוטין בסגנון מונגולי אותנטי, לכל אחת מצפה האט טאב לצד הבריכה הפרטית ואירוח מושלם.


בריכה פרטית וצוננת לכל סוויטה בגמליורט

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים