חלומי, מפואר ולא צפוף: צימרים בגולן עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-10-2017
חלומי, מפואר ולא צפוף: צימרים בגולן עם בריכה

אם יש מגבלה אחת לחופשה המסורתית ביולי – אוגוסט היא העומס. הפקקים המחרידים שמלווים כל סופשבוע אפשרי בצפון, העומסים החריגים בכל מסלול טיול שכולל טיפת מים וכוננות השיא שעומדת בה כל אטרקציה ומסעדה עמוסות להתפקע. בקיצור, לחופשה עם כל מדינת ישראל יש מחיר וגם הרבה הרבה תור.


צימרים בגולן עם בריכה מה זה כולל?


אבל בינינו, שאף אחד לא ידע, יש מקומות שהם לא באמת כל כך צפופים ועמוסים. הכירו את ההרפתקה החדשה שלכם לקיץ

הקרוב – צימרים בגולן עם בריכה! מה בעצם שונה אתם שואלים? השטחים העצומים של רמת הגולן, יכולים לאפשר לכל משפחה ליהנות ממתחם צימרים ברמת הגולן, מבלי להתחלק עם אורחים נוספים רבים רק בפיסת גן קטנטנה, הודות למתחמי נופש גדולים מהרגיל. יתרון נוסף הוא האיכות המשמעותית של האזור כולו על פני אזורי נופש אחרים. היות והשאיפה של צימרים בגולן עם בריכה היא לספק חופשה ברמה הגבוהה ביותר מתוך התחשבות והקשבה אמיתיים וכנים לאורח, ניתן לאפשר למבקרים ליהנות מרמת פרטיות גבוהה וכן מעיצובים מושקעים, מתחמי אוכל, אבזור, ריהוט ומתקני מים יוקרתיים הרבה יותר. בחלק מן המקומות סביר להניח שתפגשו במתקן ג'קוזי ספא זרמים או סאונה יבשה לצד הבריכה המפנקת וכמובן שאין כאן שום פשרה על קיומה של מכונת האספרסו.


בילויים, טיולים ופנאי ללא גבולות


מרחבי הטבע הרבים מספקים גם נוף מרהיב מפינות רבות ברחבי המתחם. אם אתם מגיעים להתארח במתחם צימרים ברמות למשפחות, תזכו בוודאי לנוף מרהיב לכנרת וגם קרבה טובה מאוד לחופים. באופן כללי, צימרים בגולן עם בריכה שוכנים בקרבת מסלולי טבע, אתרי תיירות ואטרקציות רבות, כך שאין צורך לכלות את זמנכם בנסיעות ממושכות ממקום למקום, רק כדי ליהנות מאתר טבע מיוחד שחשבתם לראות. התנאי היחידי שבו ככל הנראה תיסעו ממקום למקום בטווח זמנים יחסית ממושך הוא אם הזמנתם צימרים ברמת הגולן באזור הדרומי (יותר קרוב לכנרת) ואתם מעוניינים להצפין וליהנות בחורף מהשלגים שיורדים קרוב יותר לחרמון.


%@%@%p-2290x


גם המסעדות השוכנות בחבל הארץ המפואר והשופע הזה לא ישאירו אתכם על בטן ריקה. חוץ מארוחת הבוקר המושקעת (מאוד!) שתקבלו במתחמי צימרים משפחתיים בצפון, אפשרי גם לנצל את הביקור לבילוי באחת ממסעדות הגולן המפורסמות שכוללות מגוון עצום של מנות וטעמים מכל הסוגים – החל מבשרים מובחרים, מבשלות בירה קטנות ואיכותיות, מסעדות טבעוניות מדהימות ועד קונדיטוריות ובתי שוקולד שיגרמו לכם ללקק את האצבעות. את הבילוי שלכם מחוץ לארבע קירות אפשר לשלב עם פעילויות רבות לכל הגילאים באזורי רמת הגולן: טיולי ג'יפים משפחתיים וסוערים ינעימו לכם את הזריחה, השקיעה, מהלך היום ואפילו שעות הלילה (ספארי ג'יפים), בהן תפגשו את יצורי הלילה המסקרנים באזורי המחייה שלהם, מגוון עצום של טיולי סוסים על רקע נופים שונים ומיוחדים, טיולי טרקטורונים, באגי ואפילו סגוויי, אתרים היסטוריים מיוחדים, מערות מעניינות, אינספור נחלים ובעיקר כאמור, מקומות שלווים ופתוחים ליהנות מהם בשלווה. רק אתם והטבע.


אם אתם חושבים על חופשה זוגית או משפחתית יפה, מפנקת, יוקרתית ובלתי מתפשרת במובנים של שירות, נוחות ואווירה – צימרים בגולן עם בריכה הם בדיוק מה שחיפשתם! היכנסו עכשיו לאתר ובחרו את המקום המושלם שלכם לקיץ הקרוב. אין לנו ספק שאתם עומדים להתאהב... 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים