צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית בכנרת והמסעדות הרומנטיות בסביבה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-08-2017
צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית בכנרת והמסעדות הרומנטיות בסביבה

חשבתם שאין כאן כלום חוץ מכנרת וקיוסק, הא? שלמרות שיש לכם צימר מרהיב עם בריכה פרטית מול הנוף לכנרת לא באמת יהיה מקום ששווה להזמין ממנו ארוחת ערב על הבריכה נכון? אנחנו מקווים שכבר הבנתם שטעיתם ובגדול. אזור הכנרת נחשב לאחד המפנקים והמגוונים בכל הקשור לעולם הקולינריה והוא מציע החל ממנות דגים משובחות כיאה לסביבת האגם ועד לפסטות מעולות שתרצו לחזור רק בשבילן. ואם כבר אירוח שווה כל כך כמו צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית, למה לא להוסיף לחוויה עוד קצת טעם וליהנות ממסעדה שווה בסביבה? אז אם אתם מתארחים במתחם צימרים בכנרת בזמן הקרוב, הכנו לכם כמה מסעדות שכדאי לבקר בהם לארוחת צהריים או ערב.


רשימת המסעדות הכי שוות בכנרת – לאורחי צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית


צל תמר, אשדות יעקב- אחת המסעדות הפופולאריות, המפורסמות והותיקות בעמק הירדן סמוך לכנרת, המגישה בשרים ודגים איכותיים לצד תוספות טריות, פסטות משובחות, סלטים טריים ועוד. המקום ידוע במגוון היינות הרחב שלו וכן בחלקו החיצוני הבנוי כגן טרופי שיראה לכם לרגע כמו מתחם צימרים נוסף.


1920, דגניה א' – מסעדה ים תיכונית מדוברת ונחשבת, המגישה פסטות בעבודת יד, פיצות מהטאבון, פוקאצ'ות וקינוחי קונדיטורים מיוחדים. המסעדה בחלקה הפנימי וגם החיצוני בנויה כטירת אבן עתיקה ושווה ליהנות בה גם מיינות איטלקיים משובחים שיתאימו לאווירה. זו יכולה להיות תוספת מעולה עבור צימר יוקרתי לזוג עם בריכה פרטית, שמיד לאחר האוכל אפשר לשוב ולהתפנק בה לשחייה לילית.


רוברג, מושב לבנים – אם אתם מחפשים מסעדת שף משובחת וכשרה, לרוברג יש הרבה מה להציע לכם. למתארחים במתחם צימרים עם נוף זו חגיגה כפולה, שכן הנוף מלווה אתכם גם לאורך כל הארוחה מהמסעדה המוקפת טבע. המקום מצטיין בארוחת טעימות עצומה ויוצאת מן הכלל (בואו רעבים מאוד), באירוח ביתי ובשירותיות גבוהה מהרגיל. אין רגע גדול יותר של גאווה מהרגע שבו השף יצא אל שולחנכם וישאל על המנות, רק כי באמת אכפת לו.


%@%@%p-4165x


טוראנס, המלון הסקוטי בטבריה – לא צריך לקחת צימרים עם ספא כדי להרגיש את הפינוק העוצמתי של מבואות המלון הסקוטי. כאן ממוקמת מסעדה מושקעת למדי, שתגיש לכם מבחר פירות ים,  ארוחות בוקר ומגוון מנות גורמה. הולך טוב עם כל מתחם צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית. אם אתם מחפשים מנה משביעה להמון שעות אבל טעימה שקשה להפסיק לאכול, נסו את קדירת האוסובוקו טלה...


מושבוצ, מושב רמות – אם לקחתם צימרים עם נוף במושב רמות וביררתם על מסעדה בסביבה, על זו שמעתם בטוח. מקום מקסים ונוצץ מאורות הכוכבים וגם מהתאורה המעוצבת של המסעדה, סופר רומנטי וטעים במיוחד. כאן יוגשו לכם בשרים מכל טוב (לא לוותר על הצ'וריסו מהמנה הראשונה), פסטות מעולות ויינות על רקע הנוף המשובח.


מרינדו, עין גב – ולקינוח, איך אפשר בלי מלכת הבשרים שעל פני המים. הולכת נפלא עם כל מתחם צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית וכל סיבת הגעה. למרינדו הבשרים המובילים והנתחים הנחשבים בסביבה, שמוגשים עם כל מה שטעים וכיף לאכול ולשתות ליד. תוסיפו לכך את האווירה המהפנטת של הכנרת ותקבלו ארוחת מלכים שתעשה לכם את החופשה כולה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים