שחייה לילית מושלמת: 5 טיפים לבחירת צימרים לזוגות עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-04-2017
שחייה לילית מושלמת: 5 טיפים לבחירת צימרים לזוגות עם בריכה

הפתגם "מרוב עצים לא רואים את היער" מעולם לא היה נכון יותר. ריבוי שיא של מתחמי נופש באזורי הצפון גורמים לזוגות רבים להתלבט בנוגע למקום האולטימטיבי והמשתלם ביותר לחופשה. צימרים בכנרת, בגליל, בגולן... בכל אחד מהמקומות קיימים בעצם אותם הדברים, אך בכל זאת כל אחד מהם מעט שונה מהשאר. אז כיצד יודעים מי טוב יותר ומי פחות? בדיוק לשם כך התכנסנו. לרגל העונה החמה שלאט לאט חוזרת אלינו, אספנו עבורכם 7 טיפים מצויינים שיקלו עליכם את ההחלטה בבחירת צימרים לזוגות עם בריכה. שכשוך נעים!


צימרים לזוגות עם בריכה


צימרים לזוגות עם בריכה – כל מה שצריך לדעת


מבדילים בין סוגי הבריכות - גם בעולם הבריכות ישנם סוגים ומדרגים שלפיהם אפשר לדעת עד כמה המקום מושקע ואיכותי. הכירו את שלושת סוגי הבריכות העיקריים שמאפיינים את הצימר: אינטקס, פי וי סי ובטון. מה בעצם ההבדל אתם שואלים? צימרים עם בריכה מאינטקס למעשה כוללים בריכת גומי סטנדרטית אם כי גדולה מעט יותר מזו שתרכשו בעצמכם בחנויות. אפשר לזהות אותה בקלות בזכות הדפס הריבועים המופיע עליה והיא נחשבת לדגם הבריכות הזול ביותר. אחריה ברשימה – הפי וי סי: משטח חלק ואחיד שמתאים לריצוף הקרקעית והדפנות, בעל תוחלת חיים של מספר שנים. ולסיום – בריכת הבטון שלרוב מרוצפת פסיפס ובהחלט משדרת תדמית יוקרתית ועלותה בהתאם. זהו בעצם הדגם המפואר ביותר ואם הוא נמצא כאן, סימן שהמקום עצמו יוקרתי במיוחד.

לומדים לשאול את השאלות הנכונות – מעוניינים להשיג צימרים לזוגות עם בריכהבדרך הנכונה? תפסיקו לשאול שאלות שהתשובה עליהן היא "כן" או "לא". הקפידו לנסח את השאלה שלכם באופן שבו המארח יוכל לפרט יותר, למשל: נניח שאתם מחפשים צימרים עם נוף. במקום השאלה הבנאלית "האם יש נוף?" שאלו "מה רואים דרך החלון" ובמקום "אנחנו מקבלים מגבות?" שאלו "כל כמה זמן מתבצעת החלפת מגבות?" ככל שתקפידו לשאול בדרך נכונה יותר, כך תקבלו מושג ורושם ראשוני הרבה יותר טובים בנוגע למקום והאנשים העומדים מאחוריו.


כללים חשובים, רגע לפני ההזמנה:


מחליטים מראש על הקונספט של החופשה – האם המקום שבו אתם מעוניינים הוא כזה שכולל מספר יחידות נופש עם בריכה מרכזית או בכלל סוויטה פרטית עם בריכה רק לצמד האורחים האוהבים? ככל שתקדימו להבין מה אתם מחפשים, כך תוכלו לייעל את מציאת המקומות השונים, לערוך השוואה וכמובן להגדיר מראש את התקציב. צימרים לזוגות עם בריכהפרטית הם כמובן יוקרתיים ויקרים יותר מאלו בעלי מספר יחידות הנופש.

בוחנים היטב את התמונות – לא מספיק להסתכל בתמונות המקום כדי לקבל החלטה. יפה או לא, זו ממש לא השאלה. כל צימר יפה ונהדר בפני עצמו אך האם הוא כולל את ה"ספייס" הדרוש לכם? המיטה האותופדית? הגינה החלומית עם הערסל? הגדר הגבוהה להגנה ופרטיות? הג'קוזי הגדול יותר? התמונות אמורות להסגיר איכות ואם הן לא משדרות אותה מספיק, מומלץ לדלג אל המקום הבא.

מזמינים ביום רביעי בערב – דרושה לכם חופשה רומנטית ספונטנית וזולה? אם תזמינו צימרים לזוגות עם בריכה ברביעי בערב או בחמישי בבוקר במקומות שנותרו פנויים לסופ"ש, תוכלו ליהנות מהנחות הדקה ה-90 כמעט בכל המקומות ולהוזיל את עלות החופשה במאות שקלים. שווה, משתלם ובעיקר זמין ופשוט. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים