בריכה מול הנוף? אילו צימרים שווים יש ברמת הגולן

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-04-2023
בריכה מול הנוף? אילו צימרים שווים יש ברמת הגולן

אם אתם מחפשים מפלט יוקרתי בתוך נופי טבע מדהימים, רמת הגולן היא יעד אידיאלי. רמת הגולן, השוכנת באזור הצפוני של ישראל, ידועה ביופיה המחוספסת, בכרמים ומטעי התפוחים. אחת הדרכים הטובות ביותר לתפוס את הנוף עוצר הנשימה היא לינה בצימר עם בריכה המשקיפה על רמת הגולן.

 

הצימרים ברמת הגולן מושלמים למי שמחפש רגיעה והתחדשות. הם מציעים מגוון שירותים, לרבות אזורי מגורים מרווחים, מטבחים מאובזרים וחדרי שינה מפוארים עם מצעים נוחים. גולת הכותרת, לעומת זאת, היא ללא ספק בריכות השחייה הפרטיות המשקיפות על רמת הגולן.

 

בחלק מהצימרים, בריכות השחייה מחוממות בדרך כלל, מה שמאפשר לאורחים ליהנות משחייה מרעננת כל השנה - עם הנאה חמימה וכיפית במיוחד. הבריכות נועדו גם להשתלב עם הסביבה הטבעית, וליצור מעבר חלק בין החללים הפנימיים והחיצוניים. האורחים יכולים להתרווח על כיסאות הבריכה, ללגום ממשקה ולספוג את השמש תוך שהם משקיפים אל הנופים המדהימים.

 

מה עוד ניתן לעשות סביב צימרים עם בריכה ברמת הגולן

 

בנוסף לבריכות השחייה, צימרים עם בריכה ברמת הגולן מציעים גם מגוון פעילויות חוצות להנאת האורחים. האזור ידוע במסלולי ההליכה שלו, המתפתלים בין הצמחייה השופעת ומציעים נופים מדהימים. האורחים יכולים גם לחקור את הכרמים ומטעי התפוחים הסמוכים, או לצאת לסיור ביקבים המקומיים.

 

בכל הקשור לסעודה, רמת הגולן מציעה מגוון אפשרויות שיתאימו לכל טעם. האורחים יכולים ליהנות ממטבח ישראלי טעים באחת המסעדות המקומיות, או לבחור בחוויית אוכל נינוחה יותר עם פיקניק באחד ממקומות הנוף הרבים של האזור.

 

לסיכום, צימרים ברמת הגולן עם בריכה פרטית המשקיפה על נופי הטבע המדהימים היא מקום מפלט מושלם למי שמחפש רגיעה, התחדשות והרפתקאות. עם השירותים היוקרתיים, פעילויות בחיק הטבע ואפשרויות הסעודה יוצאות הדופן, רמת הגולן היא יעד שאמור להיות ברשימת הדליים של כל מטייל.

אהבה ורומנטיקה
חופשה איכותית, מפוארת ורומנטית "על המים", הכוללת בקתות מעוצבות עם בריכה פרטית לכל בקתה מחוממת ומקורה מול נוף מרהיב לכנרת.
טלפון: 052-9097745 לעמוד המידע של אהבה ורומנטיקה
אהבה ורומנטיקה
בקתות עץ אורן
בקתות עץ רומנטיות בעיצוב נוסטלגי מרהיב, עם מתחם גן משותף ומטופח, בריכת שחייה גדולה ומפוארת, חדר אוכל מיוחד וקרבה מושלמת לכנרת.
טלפון: 052-9171653 לעמוד המידע של בקתות עץ אורן
בקתות עץ אורן
גרין ריזורט- Green Resort
במושב רמות שבסמוך לכנרת היפה, הוקם מתחם בוטיקי מפנק במיוחד ולו 4 סוויטות יפהפיות ומפנקות, עם בריכת שחיה מחוממת ומקורה וג'קוזי מפנקים.
טלפון: 052-9170416 לעמוד המידע של גרין ריזורט- Green Resort
גרין ריזורט- Green Resort
קסם השני
בקתות עץ רומנטיות עם ג'קוזי ספא פרטי לכל אחת. נוף ישיר לכנרת ומתחם גן מטופח עם צמחייה עשירה.
טלפון: 052-9708201 לעמוד המידע של קסם השני
קסם השני
נופי גמלא
שתי בקתות עץ מרווחות ומפנקות עם ג'קוזי מול הנוף. מתחם חוץ המשקיף ישירות לנוף פנורמי של הכנרת והגולן.
טלפון: 052-9121820 לעמוד המידע של נופי גמלא
נופי גמלא

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים