הקיץ בפתח - איך מוצאים צימר עם בריכה במחיר משתלם?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-03-2023
הקיץ בפתח - איך מוצאים צימר עם בריכה במחיר משתלם?

כשהקיץ מתקרב, אנשים רבים מתחילים לתכנן את החופשות והחופשות שלהם כדי ליהנות ממזג האוויר החם והשמש. אחד מסוגי האירוח הפופולריים בחודשי הקיץ הוא צימרים עם בריכה מושלמת. אם אתם מחפשים את השכרת הנופש המושלמת עם בריכה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את הדירה המתאימה לצרכים שלכם.

אז קחו דף ועט, הטיפים מגיעים ממש עכשיו: 

1. השתמש בפורטלים למציאת חופשות כמו צימרטופ או כמו צימרים בריכה: ישנם אתרי אינטרנט רבים להשכרת נופש המאפשרים לך לחפש שירותים ספציפיים וגם כמובם כולל בריכות, בהם תוכלו למצוא בדיוק את הצימר שאתם מחפשים. ניתן גם לצמצם את החיפוש לפי מיקום, מחיר וסוג הלינה שאתם מחפשים.

 

2. בדקו מדיה חברתית: בעלי שכירות ומנהלי נכסים רבים משתמשים במדיה חברתית כדי לקדם את הנכסים שלהם. חפש תגי hashtag כמו #צימריםעםבריכה או #צימריםבצפון עם בריכה כדי לראות מה זמין במיקום הרצוי שלך. ייתכן שתמצא גם המלצות ממטיילים אחרים.

 

3. בקשו המלצות: אם אתם מכירים מישהו שבילה לאחרונה בצימרים עם בריכה, בקשו את המלצותיו. ייתכן שהם יוכלו לספק לך מידע פנימי על הצימר והסביבה שלו.

 

4. קרא חוות דעת: לפני הזמנת נכס הצימר, הקפד לקרוא ביקורות מאורחים קודמים. זה ייתן לך מושג למה לצפות ויכול לעזור לך להימנע מהפתעות לא נעימות.

 

5. שקול את התקציב שלך: צימרים עם בריכה יכולים להשתנות במחיר בהתאם למיקום והשירותים המוצעים. קבע את התקציב שלך לפני תחילת החיפוש והקפד לקחת בחשבון שהמחיר יכול טיפה לעלות בהתאם לאבזור השונה של הצימרים.

 

סיאלו- CIELO
*** ישנו ממ"ד בקרבת הצימר*** סוויטה פרטית לחלוטין, מרהיבה ומפנקת, למשפחות וזוגות מול נופי הגליל והים התיכון. עם בריכה מחוממת פרטית, ספא זרמים ועוד.
טלפון: 052-9122430 לעמוד המידע של סיאלו- CIELO
סיאלו- CIELO
Y האוס
*ישנו מרחב מוגן צמוד לסוויטה* מתחם תענוגות חדש ומופלא בשם "Y האוס" מעוצב ביוקרה ופאר אמיתי, מתפאר בשתי סוויטות קסומות ברמת גימור גבוה במיוחד, עוצבו על ידי מעצבים הטובים בארץ ששמו דגשים על ניקיון ונוחות מירבית, שתיהן מאובזרות לחלוטין ושקטות, מתהדרות בבריכת שחיה פרטית מול נופים פתוחים.rnהסוויטות בנויות באינטימיות ופרטיות, ומיועדות לזוגות בלבד לנופש ייחודי ברמה גבוהה של פינוק בסוויטות שכולן טוב.rnהמתחם שוכן במושב המיוחד משמר הירדן בלב הגליל המרהיב, עם נופים קסומים ואוויר צח שלא יאפשר אווירה אחרת משלווה.
טלפון: 0529787852 לעמוד המידע של Y האוס
Y האוס
גרין ריזורט- Green Resort
במושב רמות שבסמוך לכנרת היפה, הוקם מתחם בוטיקי מפנק במיוחד ולו 4 סוויטות יפהפיות ומפנקות, עם בריכת שחיה מחוממת ומקורה וג'קוזי מפנקים.
טלפון: 052-9170416 לעמוד המידע של גרין ריזורט- Green Resort
גרין ריזורט- Green Resort
ולדמנס
בין הנוף הגלילי להרים העוטפים, בין מציאות לדמיון, בין שלווה לריגוש, בין האושר לרוגע, משתרעות שתי סוויטות יוקרתיות המציעות לכם אירוח אישי, חם ומפנק, טיפולי ספא, ארוחת בוקר גלילית וחוויה ברמה אחרת.rnrnסוויטות ולדמנ'ס ממוקמות בקצה כפר ורדים טובלות בחורש טבעי השומר היטב על מיקומן הדיסקרטי. הסוויטות ממוקמות בנפרד זו מזו ומציעות לאורחיהן עיצוב יוקרתי מרהיב, בר פינוקים עשיר מכל טוב, שימוש בריהוט איכותי ומתחם גן פרטי לכל סוויטה הכולל בריכה מפנקת ומחוממת, ופינות אירוח מעוצבות. 
טלפון: 052-9097755 לעמוד המידע של ולדמנס
ולדמנס
שיר האוס
שיר האוס במושב בן עמי שבגליל המערבי. סוויטה ענקית עם שלושה חדרי שינה, גקוזי ספא ובריכה פרטית מקורה.
טלפון: 052-9171400 לעמוד המידע של שיר האוס
שיר האוס
נעימת החליל
4 סוויטות פרטיות, מעוצבות ומאובזרות היטב, עם מתחם חוץ פרטי ואינטימי ובו ג'קוזי רומנטי ונוף פנורמי מיוחד, במתחם המשותף ג'קוזי ספא וסאונה יבשה.
טלפון: 052-9122435 לעמוד המידע של נעימת החליל
נעימת החליל
קאטליה - Cattleya
קאטליה- סוויטה חדישה ומבודדת לחלוטין הוקמה במושב עבדון שבגליל המערבי, שקטה ויוקרתית עם בריכת שחיה גדולה מחוממת ומקורה, גקוזי ספא פרטי ואבזור מלא ומדויק.
טלפון: 052-9707835 לעמוד המידע של קאטליה - Cattleya
קאטליה - Cattleya

חשבו על הצרכים שלכם: האם אתם צריכים בריכה גדולה להקפות שחייה או בריכה קטנה יותר לבילוי? רוצים בריכה מחוממת או לא מחוממת? שקול את הצרכים וההעדפות שלך לפני הזמנת ההשכרה שלך.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים