הכי סולידי, הכי אינטימי: צימר עם בריכה פרטית לזוג

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-06-2017
הכי סולידי, הכי אינטימי: צימר עם בריכה פרטית לזוג

נפש בריאה בגוף בריא היא לא עוד קלישאה. מדובר במשפט שכוחו מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש. עשרות אם לא מאות מחקרים כבר הוכיחו את הקשר הישיר שבין תחושה אישית רעועה לבין מכאובים ומחלות מסוגים שונים. לכן זה לא סתם שרבים אומרים "אני חייב לצאת לחופש". הצורך בפרטיות, בניתוק מוחלט וברגיעה הוא חובה לפחות מידי פעם. ואם למחשב ולסמארטפון מגיע ריסטארט – בהחלט שגם לנו מגיע!


צימר עם בריכה פרטית לזוג הוא בדיוק המענה עבור הצורך הזה. מקום יפה ופרטי שיוכל למחוק את האנרגיות השליליות, העומס בעבודה או פרשת הדרכים שאתם כרגע מצויים בה ולהעניק לכם פרספקטיבה עמוקה ויעילה הרבה יותר. בזכות השהות במקום פרטי ונייטרלי שכזה, תוכלו להתגבש מחשבתית הרבה יותר, להעצים את הזוגיות ואת החוויה שלכם וכמובן גם להשיב את האנרגיות האבודות שמתחי השגרה ועומסי הזמן יוצרים בכל אחד מאיתנו.

 

צימר עם בריכה פרטית לזוג – טיפים למזמינים


הבריכה בספא על הנחל בישוב שפר אל מול הנוף המרהיב

 

אמנם לכל מתחם צימרים בצפון עם בריכהיש את היכולת לרומם את מצב הרוח תוך שניות בלבד, אך צימר עם בריכה פרטית הוא חוויה מסוג טיפה שונה. הרעיון הוא לבטל את המפגש בין אנשים שונים סביב הבריכה ולהתמקד אך ורק בעצמנו, בבני הזוג שלנו ובדברים שבאמת עושים לנו טוב. בדרך כלל מדובר במקום איכותי ומפואר יותר, המסוגל להעצים את הזוג המתארח ולספק לו מגוון טוב ונוח יותר של שירותים, לרבות ארוחות מגוונות, עיסויים זוגיים ופסיליטיז במקום עצמו. לא פעם תפגשו בצימרים עם ספאזרמים מפנק או סאונה יבשה בנוסף לבריכת השחייה. כדי להבטיח את מידת הפרטיות המקסימלית, חשוב מאוד לוודא מול המארחים מספר דברים. ראשית שאלו מי הם האנשים בעלי הגישה אל מתחם הגן והבריכה האישיים שלכם, כאשר התשובה אמורה להיות אך ורק המארח (או מי שהזמנתם כמו מעסה ושף) וגם כאן אך ורק במצב שבו תזדקקו לדבר מה ממנו. איש לא אמור לחצות את השטח שלכם כל עוד אתם מבלים בו. דבר נוסף החשוב לדעת – צימר עם בריכה פרטית לזוגאמור להיות בעל שטח תחום ומוגדר על ידי גדר או על ידי קו הנוף. שכנים או בתי מגורים יכולים להיות בנמצא, אך באופן כזה שבו לא ניתן לראות אתכם. שאלו את המארחים מה רואים מתוך הצימר או מקו הבריכה כדי לקבל תשובה מלאה ומספקת לגבי הנושא הזה.

 

בוחרים נכון את הבריכה

 

לבריכות הנמצאות בצימרים השונים יש מספר סוגים, אך רק אחד מהם הוא היוקרתי מכולם. בריכה יוקרתית מגדירה היטב את המקום וחושפת עד כמה באמת הוא איכותי, מושקע וטוב עבורכם. דגם הבריכה ה"בכיר" הוא זה המשתמש בבטון כציפוי הפנימי של חלל הבריכה. פעמים רבות תוכלו לראות צימר עם בריכה פרטית לזוג הכולל ריצוף פסיפס יפה ומדרגות אבן רחבות אל המים – זהו בדיוק הדגם המפואר שחיפשתם ולכן צפו לקבל את אותה האיכות גם בפנים. אך אם למשל זיהיתם חומר שונה כמו פלסטיק או גומי, מדרגות צרות שצפות לצד השוליים וכו' – הטילו סיפק ביוקרה המקסימלית של המקום.

זה בכלל לא משנה איפה תבחרו צימרים בצפון אם בכנרת, בגליל או ברמת הגולן – אחרי שהות של צימר עם בריכה פרטית לזוג תוכלו להיות בטוחים שתחזרו הביתה עם חיוך, הרבה כוחות מחודשים ובעיקר רוגע ואהבה.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים