חופשה בגדול: צימרים עם בריכה למשפחות גדולות עם ילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-06-2017
חופשה בגדול: צימרים עם בריכה למשפחות גדולות עם ילדים

אז קבעתם לקחת הפסקה ממירוץ החיים ולעשות לכם סופ"ש משפחתי במתחםצימרים בצפון שירגיע, יפנק ויפרגן לכולכם בחוויה מעולה. אם יש לכם שלושה – ארבעה ילדים, המשימה פשוטה: צימר אחד עם חדר ילדים נפרד או אפשרות להנחת מיטות או מזרונים בחלל היחידה, בריכה חביבה בחצר ומזוודות כמובן. אך משפחות יותר גדולות נקלעות לא פעם לקושי אמיתי במציאת צימרים עם בריכה למשפחות גדולות, כאלה שיכולים לאכלס את כולם יחד. אבל האמת היא שמקומות כאלה לא חסרים, רק צריך לדעת כיצד לאתר אותם מתוך המלאי העצום שנחשפים אליו.


עצרו וחשבו – כיצד החופשה אמורה להיראות בעיניכם?


חכו רגע עם החיפוש בגוגל. לפני שתתחילו בכלל לחפש את המקום הנכון, כדאי שתשבו יחד ותחשבו מה אתם מחפשים בדיוק. העריכו את גודל הצימר שאתם זקוקים לו, את רמת הפרטיות הרצויה ואת אופן הלינה בתוך היחידה. ככל שתגבשו בראשכם את הפרטים הללו, כך תוכלו להתבונן טוב יותר במתחמי צימרים עם בריכה למשפחות המוצעים ולדעת איזה מהם לדחות על הסף ובאיזה מהם ניתן "לשרטט" את השהות. אם יש לכם ילדים גדולים, אולי יהיה נכון עבורכם להתפרש על פני שתי יחידות סמוכות, אך יש להתחשב בשיקולי התקציב שלכם, שכן השכרת צימר נוסף תחייב אתכם בעלות כפולה. בעוד שבמתחמי צימרים זולים תוצע לכם לינה ביחידה צנועה יחסית, בצימרים היוקרתיים תוכלו לקבל סוויטה ענקית ומרווחת, שמסוגלת להכיל מספר רב של נפשות ובעלת מספר חדרי שינה ובריכת שחייה פרטית רק למשפחתכם.


הבירכה באחוזה בגליל במושב חוסן


בודקים צימרים עם בריכה למשפחות לפי גודל, חצר ומיקום


ועכשיו, אחרי שהגדרתם איזה צימרים בצפון באמת יתאימו לכם, תוכלו לפנות אל דוקטור גוגל. מכאן כדאי להיעזר בעיקר בתמונות. למה? מפני שככל הנראה, לא תצליחו למצוא צימרים עם בריכה למשפחותגדולות מרובות ילדים תחת הכותרת הזו ולכן תאלצו לבדוק בעצמכם את גודלו הפנימי של הצימר, חדרי השינה ומתחם הגן החיצוני. אם חדרי השינה אפקטיביים עבורכם מבחינת הלינה בעיקר, סמנו וי ועברו לסקירה מהירה של החוץ. וודאו שמתחם הנופש גדול מספיק כדי להכיל את כולם – גם לאפשר התרוצצות לילדים וגם לאפשר מנוחה ראויה במתחמי הישיבה ובמקומות מוצלים למנוחה ואכילה.


תוך כדי סקירת הצימרים השונים, כדאי שתקחו בחשבון רק דבר אחד נוסף – הלוקיישן. מה שפעמים רבות מכריע את הכף בין צימר כזה או אחר הוא המיקום שלו. ההתאיידות שלכם למקום הנבחר תוכל להתבצע ברכב המשפחתי או בתחבורה ציבורית. אך למרבה הצער, כאשר מדובר באופציה השנייה, קשה להסתמך על הגעה מדויקת ותחבורה סדירה. במצב שבו אין לכם רכב גדול מספיק ואתם בכל זאת מסתמכים על תחבורה ציבורית – הישועה יכולה להגיע דווקא מבעל הצימר. נניח שסגרתם צימרים זולים עם בריכה באזור הכנרת, אפשר לסכם עם בעל הצימר על ירידה בתחנה קרובה יחסית ומכאן, יתכן והוא עצמו אף יוכל לארגן עבורכם הסעת ספיישל. במקרה ולא, תמיד תוכלו להשכיר רכב. צימרים עם בריכה למשפחות הם בילוי מלהיב, מגבש ואיכותי שבו כולכם מטיילים ונהנים יחד. והאמת? החיוך שלכם ושל הילדים פשוט שווה את הכל. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים