לא רק בקיץ: צימרים בצפון למשפחות שיש להם בריכה מותאמת לכל עונה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-07-2017
לא רק בקיץ: צימרים בצפון למשפחות שיש להם בריכה מותאמת לכל עונה

אין כמו מתחם נופש שיכול לשרת את קהל האורחים שלו לפחות בכמה דרכים. זה כמעט כמו הג'ינס ההוא בארון שיכול להציל אותנו בכל פעם שאין לנו מה ללבוש וזה בכלל לא משנה כמה מעלות יש בחוץ. כך גם צימרים בצפון למשפחות שמספקים חופשה קיצית או חורפית באותו המקום ולפי מזג האוויר המתחלף ובכך בעצם מאפשר לכם ליהנות ממנו בכל מצב, מבלי להתחיל את המרדף אחרי זמנים נקודתיים בלבד. אז נכון, אמנם לא כל מתחם צימרים מומלצים כולל בהכרח גם אופציות חורף כמו בריכה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא זרמים, סאונה, קמין ונוף גשום מהחלון, אבל על אלו שכן כבר ניתן לומר שהם הרבה יותר מפנקים, מתחשבים וכמובן נמצאים ברמה אחת מעל כולם. קבלו אותם:


ארבעה צימרים בצפון למשפחות שמתאימים גם לחורף וגם לקיץ


בוסתן בכפר – צימר טוב ממש לא חייב להיות מבוסס על הקונספט הנוסטלגי של בקתות עץ בלב הטבע הירוק. אבל במקרה של האחוזה המרהיבה הזו, מוטיב הבקתות המתוק רק משדרג את המראה הלבבי והשופע של המקום ומעניק לכל אורח את היכולת למצוא כאן את מבוקשו, ללא קשר לטמפרטורה שבחוץ. 7 בקתות יש לבוסתן בכפר ולכולן מתחם גן מודולרי: בריכת שחייה ענקית מחוממת ומקורה היטב בחורף, ג'קוזי ספא זרמים וסאונה יבשה גדולה.


אחוזת השף – במקרה הזה, אי אפשר להתעלם יותר מהעובדה שהמון מתחמי צימרים בצפון למשפחות הפכו בשנים האחרונות למיני-מלונות בוטיק מרשימים במיוחד. לאחוזת השף 7 חדרי שינה בעיצוב מודרני מרהיב, סלון, מטבח, חדר משחקים, בריכת מפלים מחוממת (מקורה בחורף) וג'קוזי ספא זרמים מקצועי.


אחוזת טרה קוטה – מתחם נופש עצום מימדים הבנוי כאחוזה מקסיקנית עשירה ויוקרתית וללא ספק אחד המקומות המומלצים והטובים ביותר לכל משפחה! עם בריכה חצי אולימפית שמתאימה לשתי העונות גם יחד, מתחם ספא סגור הכולל חדר עיסויים, ג'קוזי ספא זרמים ענק וסאונה יבשה, חוות סוסים צמודה וגנים מטופחים, אי אפשר שלא להחשיב את טרה קוטה כאחד ממתחמי הנופש המובילים באזור הצפון.


אלומות יוסף – ארבעה צימרים בצפון למשפחות שהדבר האחרון שניתן להגיד עליהם הוא שלא תהיה לכם הזדמנות ליהנות בבריכה שלהם. לכל סוויטה מרהיבה ויוקרתית בריכת שחייה משלה – מחוממת ומקורה בחורף כמובן ובנוסף תוכלו ליהנות גם ממתחם גן מרכזי הכולל בריכת שחייה חצי אולימפית, בריכת זרמים מפוארת במיוחד ובריכת ילדים – כולן מחוממות ומקורות בחורף אף הן.


מתחם המהמם באלומות יוסף בגורן- הבריכה הנצפית מהחדרים


אז מתי זול יותר להגיע?


חשוב לזכור, שאם אתם מחפשים צימרים זולים, מוטב יהיה אם תתאמו את חופשתכם הקרובה דווקא לחורף. אז הביקוש קטן יחסית והמחירים יכולים לרדת משמעותית. במקרים רבים תזכו גם להנחות משמעותיות בדקה ה-90 או בהזמנת שני לילות בימי אמצע השבוע. המארחים ישתדלו לעשות עבורכם את הכל על מנת שחופשתכם תהיה טובה ונעימה וזאת ללא כל קשר לטמפרטורה שבחוץ, לפיה יוגשו לכם גם כיבודים ונשנושים רבים: שתייה קרה ומרעננת בקיץ, לצד פירות או ארטיקים ושתייה חמה ומפנקת בחורף, לצד מתוקים רבים וטובים. כל מתחם צימרים בצפון למשפחותהמותאם הן לחורף והן לקיץ עומד ברמה הגבוהה ביותר ונוהג על פי הסטנדרטים הנקובים בעולם החופשות בארץ ובעולם. לכן אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שזה לא משנה באיזו עונה תבחרו לקחת את המשפחה לבילוי – את ההנאה, הרוגע והפינוקים תוכלו למצוא שם בכל מקרה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים