צימרים למשפחות עם בריכה פרטית – חופשה מבוקשת ברמת 5 כוכבים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-05-2017
צימרים למשפחות עם בריכה פרטית – חופשה מבוקשת ברמת 5 כוכבים

"נמאס לי מהרעש, הפעם נלך על מקום עם בריכה פרטית" אומרת לנו אמא ל-4 שכבר מזמן שבעה מהצפיפות על מיטות השיזוף. "באותו מחיר אני יכול לקבל מקום פרטי וליהנות משקט וקצת פנאי עם הילדים" אומר לנו אב לשניים שלפני חצי שנה בילה עם משפחתו באחד מכפרי הנופש העמוסים בישראל. להורים ככל הנראה נמאס לחלוק את החוויות האישיות שלהם, כמו גם את המרחב הפרטי שעליו שילמו ממיטב כספם עם המון משפחות וזוגות נוספים וכעת הם דורשים משהו חדש, אישי ואינטימי יותר בו החוויה נועדה אך ורק בשבילם ועבורם.


חופשת ספיישל אישית, בדרך שלכם


צימרים למשפחות עם בריכה פרטית נכנסים בדיוק בטווח הזה שבין הרצוי והמצוי ומסוגלים להעניק לכל זוג הורים וילדים בגילאים שונים את החוויה הדרושה והמכובדת לה הם זקוקים. הרעיון הוא שבמקום מספר יחידות צימרים בצפון עם בריכה משותפת לכולם, כעת תקבלו סוויטה אחת, לרוב מפוארת יותר מהסטנדרט, הכוללת מתחם גן אישי עם בריכה שמיועדת אך ורק לאותה המשפחה המצומצמת המתארחת במקום. לרוב המקום מתאפיין בחלל פנים גדול ומעוצב באופן מהודר, ריהוט נוח ובחלק מהמקומות כולל גם חדרי ילדים והורים נפרדים בנוסף לסלון המשוכלל והמטבח המאובזר קומפלט שיתאים לכל הבישולים. אלו המעוניינים באירוח צימרים למשפחות עם בריכה פרטית זוכים לשירות אישי מושלם שכן מדובר אך ורק ביחידת נופש אחת, ליותר פינוקים ואמצעים כדי להעביר את החופשה בצורה מושלמת. פיתרון הנופש הזה צבר תאוצה עצומה, עד כדי מצב שתוך מספר שנים התחולל כאן מהפך: רוב ההזמנות והתפוסה השנתית נמצאים בסוויטות הפרטיות מאשר במתחמי הנופש הגדולים המתאימים לקבוצת נופשים או משפחה מורחבת גדולה.


הבריכה בטרה רוגע בישוב שעל


כל אפשרויות הבילוי במתחמי צימרים למשפחות עם בריכה פרטית


אם אתם מעוניינים למצוא מתחם צימרים למשפחות עם בריכה פרטית ובמחיר טוב, מומלץ להתמקד בימי אמצע השבוע בעיקר וסמוך יותר לעונת החורף שכידוע מוזילים משמעותית את המחיר. אם ברצונכם בחופשה ספונטנית יותר, תוכלו לחפש צימרים פנויים לסופ"ש הקרוב וליהנות ממחירי הדקה ה-90 ומחבילות נופש אטרקטיביות. את המקומות בעלי הבריכה הפרטית תוכלו למצוא בכל אזורי הצפון: הגליל העליון, המערבי, התחתון, הכנרת והעמקים ורמת הגולן. לכל מקום הייחודיות שלו, עיצוב קונספט אישי והיצע בלתי מוגבל של שפע ופינוקים למשפחה המתארחת.ניתן גם למצוא צימרים עם נוף מרשים ופתוח, שיספר לכם שאתם נמצאים כאן לגמרי לבד וללא הפרעות מיותרות. טוב, חוץ מבעלי הצימר כמובן שנמצאים בסביבה ויכולים לגשת (אם תאשרו) על מנת להגיש

לכם את ארוחת הבוקר ולהסביר לכם כיצד להשתמש במכונת האספרסו או התאורה החכמה.


בסביבת כל מתחם צימרים למשפחות עם בריכה פרטית תוכלו למצוא מבחר גדול של מסלולי טיול מהנים לכל רמות הקושי. אם ברצונכם במסלול בעל התאמה מסוימת לילדים שלכם, תוכלו להתייעץ עם המארחים ולקבל רשימה של מקומות מומלצים וטובים לבקר בהם. גם אתרי תיירות רבים נמצאים בסביבתכם – החל מפינות חי מתוקות ועד יקבים, בתי שוקולד, מוזיאונים מעניינים ומקומות היסטוריים מיוחדים ומלאים בסיפורי מקום מרתקים. אם תעדיפו "לנשום" את השטח בחוויה קולקטיבית מהנה ומשתלמת, תוכלו לבלות בפעילויות הספורט הימי בחופי אכזיב או הכנרת, רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים וטרקטורונים ואפילו סגווי שטח במסלולים מיוחדים. אנחנו מאחלים לכם בילוי נעים ושקט, עם בריכה יפה ואירוח איכותי, שתשמחו לספר עליו לכולם ולחזור אליו כבר בקרוב.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים