שלל שרב: הצעות למסלולי טיול וגם... צימרים בגולן עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-05-2017
שלל שרב: הצעות למסלולי טיול וגם... צימרים בגולן עם בריכה

נדמה שרמת הגולן היא אזור שתמיד מתאים לכל מה שאנחנו מחפשים: שלג ונופים מרהיבים לאורך כל החורף ומזג אויר קריר ומושלם למעוניינים להימלט מהקיץ. על הדרך אפשר למצוא כאן גם אוכל גורמה, בירות מעולות והמון מתחמי אירוח שווים במיוחד, כמו צימרים בגולן עם בריכהשאפשר ליהנות מהם בכיף ואיך שמתחשק: עם ספר טוב על יד הבריכה, אוכל טוב לצלילי מוזיקה שאהובה עליכם במיוחד ורוגע בג'קוזי או במרפסת על קו הנוף. בין לבין אפשר למצוא כאן גם המון אטרקציות מצטיינות כמו טיולי ג'יפים, סוסים, טרקטורונים, קטיף פירות (החל מחודש מאי), הנחלים המפורסמים ביותר, יקבים ואתרי מבקרים מדהימים.

אבל לא רק צימרים ברמת הגולן, אטרקציות ומסעדות מאיישים את האזור כולו, גם מסלולי טיול חלומיים שיפגישו אתכם עם הנופים היפים ביותר והפרא האמיתי בשיא תפארתו. רמת הגולן מתפארת בשורה ארוכה של מסלולי טבע בכל דרגות הקושי והיא ממש לא מנפחת את הקורות חיים כשהיא משווה את עצמה ליעדי הטיולים האטרקטיביים באירופה. שימו לב להצעות המלבבות שלנו לכבוד בואו של הקיץ:


המלצות למסלולי טיול בקיץ הקרוב:


נתחיל מהדרומי ביותר, סופר ידידותי לילדים וזוגות שמעדיפים להישאר בקו הבטלה אבל עם טוויסט. הכירו את שמורת גמלא – שילוב נדיר בין טבע, שרידים עתיקים ועופות דורסים נדירים. רגעי השיא נרשמים על מצוק גבוה מאוד המשמש כמצפור וממנו תוכלו להבחין בנשרים. מנקודת תצפית נוספת אפשר להביט על מפל גמלא. לאורך הדרך תפגשו רכסי הרים, גבעות ירוקות וסלעי בזלת שכל כך מאפיינים את האזור כולו. לפינוק שאחרי מומלץ לבחור צימרים ברמות למשפחות הכוללים בעיקר איכות והנאה לכם ולילדים.

מכאן קצת צפונה, אל נחל אל-על המפגיש את המטיילים עם המפל השחור על רקע סלעי הבזלת ומכאן שמו והמפל הלבן על שם הגיר שנחשף כתוצאה מחציבת המים. אם אתם מחפשים צימרים בגולן עם בריכה בסביבה בוודאי תשמחו לדעת שבמרחק יריקה ישנו מבחר רב. אפשר לבצע את הטיול ב-4 דרכים שונות כאשר אחד מהם מתאים לכלבים ואחד אחר דורש שני רכבים.

עולים עוד יותר צפונה אל עבר קצרין ונחל זוויתן עליון. כאן מדובר באתגר למטיבי לכת אבל המפל ובריכות השכשוך הקרירות שבו פשוט שוות את הכל. גם אם תתעייפו, עדיין ניתן להגיע אל אינספור צימרים בגולן עם בריכה, לישון המון, לאכול טוב ולחלץ רגליים על הערסל בנחת. אפשר להתחיל קודם בקצרין ולבקר באתרים השונים ומשם אל הנחל. פריחה צבעונית, בריכות קרירות, נופים

מדהימים ותופעות אקולוגיות הופכים את המסלול לאחד הטיולים הרטובים והמגוונים לקיץ הקרוב.


צימרים בגולן עם בריכה


צימרים בגולן עם בריכהוהאטרקציות המקוריות ביותר בסביבה


ולקינוח, איך אפשר בלי יין צלול מהגולן וקצת מתוקים? יקב הר אודם המרשים מציע סיורים וחוויות טעימות ולא רחוק ממנו, בעין זיוון, תמצאו בית שוקולד איכותי המפעיל סדנאות וסיורי טעימות. אם אתם נופשים במתחמי צימרים משפחתיים בצפוןובסמוך – אלו ללא ספק מקומות אולטימטיביים להעביר בהם את הזמן. זכרו לבחור צימרים בגולן עם בריכהשיתאימו לכמות הנופשים ולאופציות התיירות שמסביב. קרובים אך עדיין נמצאים עמוק בלב הטבע כך שתוכלו להתרפק על הנוף, לבלות בפרטיות ועדיין ליהנות מהחיים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים