שוב הקיץ כאן ולנו יש מגוון של צימרים משפחתיים עם בריכה!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-07-2017
שוב הקיץ כאן ולנו יש מגוון של צימרים משפחתיים עם בריכה!

סוף סוף אנחנו יכולים לנשום לרווחה ושוב לקחת לריאות שאיפה גדולה ולהרגיש את אוויר הקיץ הלוהט ואת ניחוחות הבריכה שמדגדגים לנו את קצה האף. הרחשים המפנקים של הבריכה והאוויר בכפות הרגליים עושים לנו נעים וכל מה שאנחנו עושים בשעה האחרונה הוא רק לחשוב על ארוחת הצהריים... הקיץ כאן והוא מביא איתו מבחר עצום של צימרים משפחתיים עם בריכהשהיו ונותרו צורת הנופש הטובה ביותר לכל משפחה עם ילדים. כאן כל אחד יכול להתעסק בהנאות האישיות שלו כאשר המבוגרים יכולים לשבת ולשוחח בכיף, הקטנים ישחו בבריכה ויקפצו בין ערסל לערסל והטינאייג'רים ישמחו לאוזניות ומיטת שיזוף.


כל היתרונות שבמתחם צימרים משפחתיים עם בריכה לקיץ 2017


עד לפני עשור, כל מתחם צימרים למשפחות נהג למקם את הבריכה שלו בנפרד מבקתות הנופש של המתחם. זאת מפני שהמחשבה הייתה קולקטיבית – התחשבות באלו המעוניינים לנוח בשלווה ללא ההמולה בבריכה. אך אם תזמינו צימרים משפחתיים עם בריכה כיום, תגלו שמיקום הבריכה עצמו השתנה והוא התקרב משמעותית לחדרים. כמה קרוב? מרחק צעד מהסלון שלכם כך שגם לא תצטרכו ללכת מרחק רב עד המים וגם תזכו ליהנות מנוף יפה של בריכה תכולה מבעד לחלון. כל מתחם צימרים זולים עם בריכה שדאג בעבר לפנק את לקוחותיו בקיץ בנופש ובריכה, הציע בריכה בגודל סטנדרט (3/5 במקומות הקטנים ו-3/8 במקומות הגדולים). אולם מאז ועד היום, הפכו המוני צימרים משפחתיים עם בריכהלמתחמי ענק הכוללים מידות גדולות ונוחות הרבה יותר לרחצה כך שגודל הבריכה עומד בממוצע על 4/12 או 6/14 – תלוי ברמת היוקרה המאפיינת את המקום. המהלך של הגדלת הבריכות וקירובן אל פתחי הסוויטות רק חיזק הרבה יותר מודעות לבריאות ואת החוויה כתורמת

לשמירה עליה ומעצימה משמעותית את איכות החיים.


חגיגת קיץ: הבריכה באחוזה בכרם אשר בכרם בן זמרה


במקומות היוקרתיים ביותר, מתחמי צימרים משפחתיים עם בריכה נוטים להשתמש במערכת חיטוי מינראליים מיוחדת, המחליפה בדרך מיוחדת את הכלור הנהוג במרבית הבריכות. כך יכולים גם אלו הרגישים לכלור ליהנות מהבריכה ללא סייגים. היות ומדובר בחומר שעלותו גבוהה, המתחם המחזיק בו הינו יוקרתי ביותר. צימרים למשפחות לרוב לא משתמשים בו והוא נפוץ בעיקר במתחמי הנופש הזוגיים בעלי הבריכה הפרטית, אך להערכתנו לא רחוק היום שבו גם המקומות המשפחתיים יבצעו שימוש בטכניקת חיטוי זו. הרי בכל זאת, כך גם התחיל הטרנד של הבריכה המחוממת והמקורה.


לבחור נכון את המקום המשפחתי המושלם


אם אתם מזמינים צימרים פנויים לסופ"ש הקרוב, מומלץ לברור את המקומות השונים על סמך המאפיינים של המקום עצמו ואלה שיתאימו לכם ביותר: כמה יחידות במקום? וכמה חדרים בתוך כל יחידה? מהו הנוף הנשקף מכאן? מהו גודל הבריכה והאם היא גדולה מספיק עבור כולם? האם מפרט החדרים והפינוקים הינו עשיר ומגוון? האם בקרבתכם אטרקציה או מסעדה קרובות? ככל שתנסחו שאלות רבות יותר, כך תוכלו למצוא את המקום המשפחתי החלומי והמפנק שיתאים לכם בול. אל תהססו להתייעץ עם המארחים בנוגע לכל ששאלה שיש לכם ולתכנן מראש את כל מהלך החופשה. כך תוכלו לצאת לחופשה משפחתית עם בריכה בדרך הטובה ביותר, בראש שקט ועם המון רוגע ושלווה כפי שמגיע לכם! חופשה נעימה!

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים