כך תבחרו צימרים מפנקים בצפון מצפייה בתמונות בלבד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-06-2017
כך תבחרו צימרים מפנקים בצפון מצפייה בתמונות בלבד

לא כולם נולדו חדי אבחנה ומצליחים לזהות דברים טובים או לא טובים ממבט ראשון. הנה, תראו למשל אותנו. לקח לנו לפחות כמה שנים כדי להתחיל לברור מתחמים של צימרים בצפון ולסווג אותם לקטגוריות שונות, מתוך רצון להעניק לכם חופשה כמה שיותר איכותית. אבל מלאכת הזיהוי של כל מיני צימרים מפנקים בצפון עדיין נותרה מסורבלת במשך כמה שנים. שינויים שהגיעו לטובה שינו, שיפרו ושידרגו את המראה של מתחמי הנופש ולקח קצת זמן עד שהונח קו ברור בין המקומות המושקעים והטובים בהחלט, לבין אלו שפשוט נותרו מאחור. היום נלמד אתכם כיצד לזהות את המקומות המובחרים ביותר על ידי צפייה בתמונות: למה חשוב לשים לב? איך איכות יכולה להשתקף החוצה? ומה בכלל אומרת איכות הצילום?


צימרים מפנקים בצפון – כל הסימנים למקום איכותי באמת


כדי שנוכל לפצח את הטכניקה, להלן רשימת הדברים מהם מורכב כל מתחם צימרים מפנקים בצפון: רמת עיצוב גבוהה וחוש אסתטי – אתם אמורים להרגיש את ה"ספייס" שנוצר, את הניקיון, השלווה. חלל עמוס מידי יצור תחושה אפלולית מידי, של כובד ואי שקט. כך למעשה צימרים רבים עוצבו בעבר, כאשר הגישה הייתה להציג מבחר של פריטי דקורציה משלימים. עם כניסת העיצוב הנקי-מודרני לחיינו, גישה זו השתנתה.

איכות הריהוט – זה לא באמת משנה כמה כסף עלתה למארח המיטה הזוגית. אבל זה כן משנה אם היא נראית מיושנת ומעוטרת בחפצים מיותרים כמו כילה ותוספות בד מוגזמות, מצעים בלתי מחמיאים וכו'. ניתן להבדיל בקלות בריהוט המשתנה ולסווג אותו לפי רמות היופי והטעם האישי, אך אם מצאתם ספפה במקום ספת סלון ותמונה עם טלוויזיה מיושנת, מהרו לעבור הלאה.

בריכה, בריכה, בריכה – המקום שאתם מחפשים ממש לא חייב להגיש צימרים יוקרתיים עם בריכה, אבל הוא כן חייב שתהיה לו בריכה יפה, נקייה ונעימה לרחצה בכל זמן נתון: מרוצפת בצורה אחידה, כוללת ריהוט גן אחיד סביבה ולפחות מתחם אחד מוצל, צמחייה מטופחת וגידור.


הבריכה היפה בגולדן סוויט במושב יערה


איכות התמונה – אתם מתקשים להתמקד בפרטים הקטנים כי התמונה מטושטשת? סימן שמישהו כאן לא טרח לערוך בוק צילומים נוסף למתחם שלו, מה שעלול לעתים להעיד על מידת ההשקעה לאורך השנים. תמונות באיכות ירודה או כאלה שכבר לא מתיישבות עם תצוגת המסכים הנוכחית עלולות להטיל ספק במהימנות המקום והנראות האמיתית שלו.

מוצרים משלימים – צימרים מפנקים בצפון אבל באמת, ידאגו למקם בתוכם לא רק את "רשימת החובה" של כל הפריטים, אלא גם תוספות מעניינות שיעניקו לאורחים הרבה יותר רווחה אישית, נוחות ופינוק. בדקו האם המקום שלכם כולל צימרים עם ספא זרמים, חדר ילדים נפרד, מתחם ברביקיו, מטבח חיצוני ועוד.

 

מביאים את הכל לידי ביטוי

 

לאחר שהתעדכנתם בסטנדרטים הדרושים, סקרו את מבחר הצימרים שאתם צופים בו ונסו להכין רשימה של 5-10 צימרים מפנקים בצפון על פי ההנחיות הקודמות. מכאן המלאכה פשוטה – בחרו במקומות שהכי מתאימים לכם מבחינת מיקום, כמות חדרים והמלצות, צמצמו את הרשימה והמשיכו עד לפעם האחרונה בה זו תהיה שיחת הטלפון למארחים על מנת לתאם נופש צימרים בצפון במקום המפנק ביותר שמצאתם! 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים