כל הדרכים להשיג צימר מבודד עם בריכה פרטית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-05-2017
כל הדרכים להשיג צימר מבודד עם בריכה פרטית

אין, פשוט אין כמו דייט ארוך עם בני הזוג שלנו במקום יפה ונייטרלי כמו צימר בצפון לזוגות. ואם אתם חושבים על המקום המושלם שלכם כרזורט פרטי ומפואר, מה דעתכם על צימר מבודד עם בריכה פרטית מרגיעה והמון אווירה מפנקת מסביב? בריכה פרטית היא תענוג מבוקש. כמה מבוקש? כזה שכל זוג שני מבקש אותה וכל זוג שלישי לא יכול בלעדיה. אם בעבר יכולנו להסתפק בבריכת המתחם בלבד, כיום הדרישה היא למשהו הרבה יותר אישי שאפשר לנהל בו חופשה סולידית עשירה ומיוחדת ואם ברצונכם לזכות בחופשה באחד ממתחמי הנופש הפרטיים והטובים ביותר – תאלצו להקדים את כולם ולהזמין מראש. הספונטניות כאן מתאפשרת רק אם באמת יש לכם מזל...


צימר מבודד עם בריכה פרטית – אף אחד לא אהב בהתחלה את הרעיון


בניגוד לבקתות העץ המסורתיות שמציעות בריכה צנועה בין עצים וותיקים, הרעיון של צימר מבודד עם בריכה פרטית לא היה נראה בהתחלה כרעיון מבטיח כל כך. לטרנד הזה ניתנו במקרה הטוב שנתיים לגווע ובמקרה הרע אפילו פחות. איש לא דמיין שהרעיון המהפכני עוד יציף את הענף וישאיר את יתר מתחמי הנופש מאחור. במקום פרטי וזוהר שכזה, החוויה הופכת לתענוג ממושך בו גם זוגות וגם משפחות יכולים לנפוש בדרך המועדפת עליהם מבלי להתחשב באחרים ולהשתמש בבריכה תוך כדי כאטרקציה המרכזית. צימר בצפון לזוגות הכולל בריכה פרטית לסוויטה עולה הרבה יותר ממתחם נופש סטנדרטי בעל מספר מתחמי נופש ובריכה חיצונית ולכן אם אתם מעוניינים לזכות בתענוג המושלם ביותר – היערכו בהתאם להוצאה מעט גבוהה יותר, אבל כזו שתעניק לכם חוויה נדירה ומרהיבה עד הקצה.צימר מבודד עם בריכה פרטית


אם אתם מעוניינים למצוא את המקומות הטובים ביותר שבהם קיימות הבריכות הפרטיות, כדאי שתחפשו בתור התחלה צימרים בגליל העליון או הגליל המערבי. במקומות אלה היוקרה והאיכות גבוהים בהרבה ביחס לאזורים אחרים וכן השירות המוגש בכל צימר מבודד עם בריכה פרטית שכזו מכיל פינוקים ונשנושים, שירות אישי משובח ואכפתיות כנה ואמיתית לכל צרכי האורח. בקתת גאיה למשל היא דוגמה טובה לאירוח מהטובים שבאזור הגליל המערבי. הבקתה היא למעשה מתחם פנים מרווח ומעוצב שיכול להתאים למשפחות וזוגות. לבקתה בריכת שחייה פרטית מרהיבה שנבנתה ברמה הגבוהה ביותר, מחוממת ומקורה בחורף ובעיקר סולידית ושקטה ביותר.


מה חשוב לשאול את המארחים?


כדי להיות בטוחים שהצימר שבחרתם הוא נפרד ומבודד משכנים ואורחים נוספים וגם כולל בריכת שחייה יוקרתית ואיכותית, עליכם לשאול בשיחה הראשונית מול המארחים מספר שאלות כמו "מה נמצא ליד הצימר?" ו"מה רואים דרך החלון?" הימנעו משאלות שהתשובה עליהן היא "כן" ו"לא" כמו: האם יש נוף ואין שכנים כיוון שהתשובה באופן אוטומטי תהיה כן. כל צימר מבודד עם בריכה פרטית חייב שהבריכה שלו תהיה אסתטית ונקייה בכל שלב ועל כן המשיכו לשאלות בנושא ניקיון הבריכה. גם כאן הקפידו להחליף את השאלה: "האם הבריכה נקייה?" בשאלה: "כל כמה זמן עוברת הבריכה ניקוי יסודי?" ובררו גם האם ישנם אמצעי בטיחות כמו גדר ומדרגות גישה למים לטובת הילדים, אם ברצונכם ליהנות מחופשה משפחתית טובה. צימרים פרטיים שכאלה כאמור מכילים בין היתר בריכה מחוממת ומקורה בחורף ובמחירים מוזלים יותר. על כן תוכלו לבצע בקלות השוואת מחירים ולהתמקד בחיפוש רק אחר צימרים בעלי בריכה מחוממת ומקורה. אתם מוזמנים להציץ במבחר הצימרים הפרטיים והנחשקים ולבחור את זה שנראה לכם המושלם ביותר לטובת החופשה שלכם.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים