חגיגת המים המושלמת: צימרים ברמות במיוחד לקיץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-06-2017
חגיגת המים המושלמת: צימרים ברמות במיוחד לקיץ

 

אם אף פעם לא שמעתם על מושב רמות, זה בדיוק הזמן להכיר את אחד ממושבי הצפון הנחשב למוביל בכל חוויית האירוח ומספק מגוון של צימרים למשפחות בכל עונות השנה וברמת האירוח הגבוהה ביותר. אפשר לומר שמתחמי צימרים ברמות היו כאן מאז ומעולם! המקום שוכן מעל הכנרת בחלקה המערבי, באזור דרום רמת הגולן, מה שהופך אותו למושלם אסטרטגית ולכזה שהאורחים בו יכולים ליהנות מכל העולמות: כנרת, נופים ואפילו שלג למצפינים מעט ממתחם הנופש. מדובר בפיתרון מושלם לכל חופשה זוגית או משפחתית, עבור כל המחפשים צימרים ברמת הגולןומעוניינים לזכות בחוויית אירוח בלתי מתפשרת, מגוונת וכזו המנוסה בעולם הנופש ודרישות הקהל הישראלי.


צימרים ברמות – כך הכל התחיל:


אי שם בשנות השבעים, כשהמושב הפסטורלי החל להיות מיושב, עברו התושבים להתגורר בבתי עץ "משולשים" באופן זמני, עד ששטחי המושב והשכונות עצמן יהיו מוכנים. מאוחר יותר, כאשר נותרו הבתים המשולשים בעלי הצביון הכפרי המושלם מאחור, החליטו במושב להפוך אותם לתיירות של ממש ויצרו מהם את כפר הנופש רמות: מספרצימרים ברמותהכוללים תצפית משגעת לכנרת ומונחים ממש בכניסה למושב. ידע נרחב בחקלאות והניסיון שהחלה לצבור הקהילה בכל הנוגע גם לתרבות הנופש המתהווה בישראל, גרמו לפיתוח רב וכתוצאה מכך הוקמו צימרים רבים במושב עצמו, כך שרבים מהתושבים עוסקים במהות האירוח כעיסוק המרכזי שלהם. מכיוון שאופיו של המושב איכותי מאוד, כך גם מתחמי הנופש שבו בנויים בצורה אינטילגטית ומותאמים היטב לנוחות של כל אחד מהשוהים. עם הזמן נוספו למתחמי צימרים למשפחותברחבי המושב גם בריכות שחייה מפוארות ואף מתקני ג'קוזי פנימיים. מקומות אלו עברו שדרוגים, שינויים ושיפוצים רבים ככל שהזמן התחלף, על מנת שימשיכו להתאים את עצמם לדרישות הנופשים המשתנות ולתנאי החופשות הנהוגים בעולם כולו. העיצוב האיכותי, השירות המיוחד והנוף המרהיב גרמו אז והיום לרבבות של נופשים להגיע הנה וליהנות מכל מה שמציע המושב המיוחד. וכפר הנופש? משגשג לא פחות ונחשב לאחד ממתחמי היוקרה הגדולים בישראל.


הבריכה במתחם של עדן ברמות בישוב רמות אל מול הנוף


מה עושים כאן מחוץ לצימר?


אם אתם מחפשים צימרים בכנרת והעמקים אך פחות מתרשמים מההמולה האופפת את קו החוף, תוכלו להגיע אל מבחר צימרים ברמות, ליהנות מאותם החופים אך בצורה שקטה ושלווה בהרבה. המיקום ההררי מאפשר מעין ניתוק מרענן והגישה אל המים היא במרחק 3 דקות נסיעה במורד ההר – הרבה יותר קרוב ממושבים או קיבוצים אחרים הסמוכים לחופי הסביבה. כאן תוכלו גם ליהנות מאינספור אטרקציות חווייתיות שמשלימות את חוויית האירוח המפותחת: טיולי סוסים, טרקטורונים וג'יפים ממש מתוך המושב עצמו, המתקיימים על ידי תושבים מקומיים המכירים היטב את האזור ויכולים לספק לכם בו טיול סוער, אתגרי, משעשע ובעיקר בלתי נשכח. עוד במושב שתי מסעדות שף הנחשבות לטובות ברמת הגולן. כמו כן בקו החוף תוכלו למצוא פאבים רבים (גם בקיבוצים הסמוכים עין גב, תל קציר ובסובב צמח), מתחם הקניות והמסעדות החדש בצמח "מול כנרת" וחמת גדר הנפלאה והנחשקת במרחק 20 דקות מכם! לאחרונה נוסף גם בית הופעות חדש מאת חברת "זאפה" במתחם בית גבריאל המקסים השוכן ממש על קו המים ובמרחק נסיעה של כרבע שעה.


בפעם הבאה שאתם מעוניינים בחופשה ושוקלים מהו האזור האיכותי אך גם החווייתי והמגוון ביותר, חשבו על צימרים ברמות ותוכלו ליהנות מנופש ברמה גבוהה ומהנאה חסרת גבולות.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים