בלוג צימרים עם בריכה

חלומי, מפואר ולא צפוף: צימרים בגולן עם בריכה
תמשיכו לרדוף אחרי המקומות העמוסים מידי שנה ולהתעקש על איזה מתחם נופש מתיישן רק כי יש לו קצת נוף. תשמעו לנו, קחו בקיץ הקרוב צימרים בגולן עם בריכה וממש לא תצטערו.
01.10.2017
הנשק הסודי של התיירות בצפון: צימרים לזוגות עם בריכה פרטית
מה יש בה שכולם כל כך רוצים? האם החוויה באמת שווה את הכסף? ולאיזה מקום באמת כדאי להגיע כדי להיות ממש לבד? צימרים לזוגות עם בריכה פרטית – כל הפרטים החשובים:
19.09.2017
צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית בכנרת והמסעדות הרומנטיות בסביבה
לאכול, לשחות, לאהוב: אזור הכנרת מחזיק בארסנל מסעדות עשיר ומעולה לכל העדפה וטעם. מתארחים במתחם צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית בכנרת? אלה מסעדות החובה.
20.08.2017
לא רק בקיץ: צימרים בצפון למשפחות שיש להם בריכה מותאמת לכל עונה
מי אמר שאתם והילדים יכולים ליהנות ממתחם צימרים בצפון למשפחות אך ורק חודשיים בשנה? תרשו לנו להציג בפניכם את המקומות הכי שווים דווקא לחורף ולעונות המעבר.
09.07.2017
שוב הקיץ כאן ולנו יש מגוון של צימרים משפחתיים עם בריכה!
הכינו את הבגד ים, הכפכפים והמגבת! העונה הכי שווה לשחייה כבר אצלנו וזה הזמן להציג בפניכם את כל היתרונות שבמתחמי צימרים משפחתיים עם בריכה באזורי הצפון:
02.07.2017
כך תבחרו צימרים מפנקים בצפון מצפייה בתמונות בלבד
כמה קשה לבחור צימרים מפנקים בצפון דרך צפייה בתמונות? שום קושי! זאת משימה סופר פשוטה אם רק יודעים לבצע אותה נכון. ואנחנו כאן כדי להראות לכם איך תעשו זאת בהצלחה:
25.06.2017
חגיגת המים המושלמת: צימרים ברמות במיוחד לקיץ
העונה הרטובה כבר החלה ולכם יש את כל הסיבות שבעולם להזמין דווקא צימרים ברמות – היכן שהבריכה נגמרת והכנרת מתחילה, חוויית האירוח מושלמת והאטרקציות ללא גבול!
18.06.2017
הכי סולידי, הכי אינטימי: צימר עם בריכה פרטית לזוג
מהם היתרונות של צימר עם בריכה פרטית לזוג? כיצד לבחור את הבריכה השווה ביותר ומה פשוט חייבים לסכם לפני ההגעה מול המארחים? כל הפרטים הכי חשובים כאן אצלנו.
11.06.2017
חופשה בגדול: צימרים עם בריכה למשפחות גדולות עם ילדים
מלאכת החיפוש של צימרים עם בריכה למשפחה מרובת ילדים היא לא פשוטה. שיקולי מיקום, תקציב ובטיחות הם המפתחות שיכולים לעשות את החופשה גרועה או מושלמת.
04.06.2017
צימרים למשפחות עם בריכה פרטית – חופשה מבוקשת ברמת 5 כוכבים
משפחות רבות מואסות בנופש שמפגיש אותן עם זרים סביב הבריכה ופונות בעיקר למקומות כמו צימרים למשפחות עם בריכה פרטית. הצצה אל החופשה האישית, האיכותית והמוצלחת מכולן:
28.05.2017
שלל שרב: הצעות למסלולי טיול וגם... צימרים בגולן עם בריכה
כשהחום עולה, אי אפשר שלא להתפתות לבריזה הקרירה והמפנקת של רמת הגולן. קבלו הצעות לטיולים המושלמים של העונה בשילוב נופש צימרים בגולן עם בריכה:
21.05.2017
כל הדרכים להשיג צימר מבודד עם בריכה פרטית
באיזה מקום כדאי להזמין צימר מבודד עם בריכה פרטית? כיצד לדעת אם המקום שלכם הוא פרטי באמת? ומה תמיד כדאי לשאול לפני שנותנים אשראי לביטחון? כל הפרטים אצלנו:
16.05.2017
שחייה לילית מושלמת: 5 טיפים לבחירת צימרים לזוגות עם בריכה
מה ההבדל בין הבריכות השונות? איך לדעת מי מארח טוב יותר? ומה כל כך שווה בהזמנה דווקא בימי רביעי? לכבוד הקיץ, קבלו 5 טיפים מעולים לבחירת צימרים לזוגות עם בריכה:
15.04.2017
הקיץ בפתח - איך מוצאים צימר עם בריכה במחיר משתלם?